23:54
תורת מים של אלכסנדרה

כמעט כולם מתלוננים כי הנוער המודרני לא רק יש כל ערכים. Debauchery, סמים, חוסר רצון להתחיל משפחות ותינוקות - כל זה כל כך מושפע סיסמאות, דחף על ידי הדור הוותיק ביותר, כי אפילו עצלות הפתעה.

התוכן של המאמר

1 תמצית התיאוריה 2 פלוס וחסרונות 3 התיאוריה של כוס המים איך אנחנו מדברים כל הזמן, מציאות מודרנית 4 בשאריות יבשות

אבל הגיל את התפיסה הטעותית ביותר, באופן כללי, מניחה כי התנהגות דומה היא תופעה טבעית שהופיעה בפעם הראשונה. בחזרה בתקופה הרחוקה של ברית המועצות, היתה תיאוריה שהדהימה בהלם של כל הסבתות בכניסות ולוחמים אחרים למוסר.

תמצית התיאוריה I

בעיקרון המהות של התיאוריה של זכוכית מים היא פשוטה. זה מגיע לניקוי הרגיל של הצרכים המיניים ללא חובות ומוסכמות. כמובן, כולנו יודעים היטב כי הנוער הרוסי המתקדמת עייפות מעמיד פנים שאין מין. והוציא רעיון מדהים - להשוות את הקרבה לצמא או לרעב רגיל.

מסגרת למיטה זה הפך קל יותר מאשר לשתות זה כוס מצער ביותר עם מים. לא יותר מכל אחד העובדה כי 10-קי של גברים ונשים עירומים, זה הפך, הלך לרחובות של ערים עם כרזות, מחנאות את השאר כדי להיפטר מבושה לקחת את עצמם כפי שאנחנו. האם אתה באמת רוצה להדגיש שכולם יודעים, בעלי חיים, בת לפחות לפחות לפחות לפחות לפחות לקבל מנה של הנאה בצורה של אורגזמה.

מחבר ופופולריות של רעיון כמעט כולם גם נותנים אלכסנדרה קולונדטאי. איך זה לא יהיה מוזר, אבל באופן ספציפי, היא פשוט ראתה כי הוא לקיים יחסי מין בעולם המשתנה קל יותר מאשר גם להרוות את הצמא שלה ביום חם. אבל לא מספיק מי יודע כי אלכסנדר עצמה היתה עיניים שונות לגמרי.

היא היתה בטוחה כי בן הזוג והבן הזוג צריך להיות נשות נאמנים וחבר, אבל עם כל זה לא תלוי זה בזה בנסיבות החיים. האמונות שלה ניגשו לעובדה שהיא, היא התפתלה. אבל המקרה, כפי שכולם יודעים, הביטוי הנטוש הלך לאנשים והפך לאידיאולוגיה החדשה ביותר.

היתרונות והחסרונות 2

במצב זה, אתה יכול להקצות רק אחד פלוס, בעוד נקי עבור חבר 'ה - סקס לפחות מה השעה ובכל מקום. למה רק בחורים? הכל פשוט מאוד. הבנות פשוט לא היתה זכות, היא הפכה לסרב בחורים, כי הם לא קיבלו "במרקסיסט" וקיבלו את מרכך.

סביב זה היה, הרשת מוקפת - הבושה האמיתית של פעמים, כי בניגוד לרצונותיהם ולגברות, הנשים נאלצו להפיץ את רגליהן. וכן, הוא אהב את זה רחוק מלהיות רבים.

אלכסנדרה קולונדיטאי

פרות כאן ברורות.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. אבל עכשיו זה לא אותם רגעים חיוביים בעת עבודה.

ברית חזקה ניתן לבנות רק על כבוד הדדי, אמון והסכמה. זה לא מציאותי רק לזיין עם כל המפרקים ויש לי את המעמד של משפחה מאושרת. לא לספור את זה מסוכן לבריאות.

כמה אנשים חזקים לא ירצו חופש, אבל אישים נאותים לעולם לא יהיו הרוסים לדיבור כזה. ואכן, תהליך של אסון הוא גם משחק טיפוסי. ציד, איזה אדם מגיע prigege שלו.

עוד מינוס הוא דיכוי והשפלה של הגברות. כמובן, כולנו יודעים מאוד שאם על גבר, יישוב אקראי עשוי גם לא להיות בתוצאות כלליות, אז הגברת יכולה להיכנס להריון מ "שמחה".

בעידן של "התיאוריה", מספר שוב ושוב, כפי שנהגנו לדבר, ילדים נטושים, יקר כמו הפלות וסיוטים אחרים. זה הגיוני, כי האישה לא יכלה להיכשל, והוא לא רצה לגרור לעצמו לעצמו. אז, בסופו של דבר, נפטר צרות, כפי שהם יכלו.

התיאוריה של כוס מים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, המודרנית המודרנית 3

להבין, יש כאלה שבסופו של דבר מחזיק דומה ל"תיאוריה "של תצוגות. תגיד, סקס הוא הצורך של הגוף, אז למה לא איך לספק את זה פשוט ונוח? רק הנה ההבדל בין העבר, זה כי כרגע התנהגות זו אינה סוערת, באופן כללי,.

במידה האחרונה, בחברה נאותה. שום אישה לא תתקבר במיטה בלי דיון. אפילו מבולבל לא עובד.

לספק את השאיפות שלך בישראל יסודי, אם אתה מודל מענג מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 2,200 יורו.

מסיבה זו אתה יכול לומר בבטחה כי כאן עשינו צעד גדול קדימה לא מבקשים להביא את החיים לצרכים בסיסיים, כמו בעל חיים. דירות דיסקרטיות

אהבה, אגב, הוכר גם רק על ידי השיטה לתפעל זה את זה. אוהדי התיאוריה של התיאוריה הבטיחו כי תחושה כזו קיים, יש רק תשוקה ורצון. הם חיפשו, באופן כללי, להיות חופשי מכל כפי שהוא יהיה מוסרי, אבל אפילו מבולבל יותר, לאחר שקיבל בסופו של דבר גבירותיי דארות בלתי מוגבלות.

בשאנחה יבשה 4

התיאוריה של כוס מים היא, כפי שכולם יודעים, עוד ניסיון להסתכל על העניינים האנושיים בזווית אחרת. היא התבררה כאילו היא לא מוצלחת כדי לדבר, כך כפי שנוסחה די חד צדדיים ואולטימטיים.

בעולם, אין נשים בעולם אשר יסכימו להיות ליד, כפי שכולם יודעים, גבר, לא, כפי שאנו מביעים, חווים כמה רגשות אליו, כפי שכולם יודעים, הקמת התחייבויות מסוימות. ובכן, גברים לא יכול להיות שמח להיות מיטה אחת עם אחד כי כמעט לפני כמה שעות ניתנו לאזרח שמקורם לחלוטין.

לא משנה מה הרצון של אנשים לשחרר, אבל בכבוד רב רגשות לא יחליף כל, כפי שכולם אומרים, חופשי. אפילו עם ערבות של כל יום אורגזמות והאפשרות לבחור שותף לטעום.

Просмотров: 94 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar