00:28
שבר את הקונדום עם מבולבל - מה לעשות? או לילה לילה

יש קונדומים צימוקים מרגש אחד - מעת לעת הם ממהרים ברגע הכי לא פעיל. אם אנשים נהגו להביע, בעיה כזו קרה והבחור שבר את הקונדום עם מבולבל, יש צורך לקחת מיד כמה חירום כדי למנוע הזדמנויות סופיות מחלה קשה.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה קלה 2 למה זה קורה? 3 האם יש סכנה? 4 איך להבין כי הגומי לא יכול לעמוד במתח? מה לעשות, אם קונדום נשבר?

סטטיסטיקאים קלים

אם פתאום במהלך פעולה של אהבה כדי לדבר שבר קונדום עם מבולבל, האיש סוף סוף נראה כי סוף העולם בא, אבל על למעשה מתרחשת לעתים קרובות מאוד. בא של השלכות קשות ניתן למנוע, אם אתה מתנהג במהירות ובזכות.

הוחזקו מחקר וסקרים שהראו כי ממוצע של עד 39% מהחבר'ה מ הזמן מותר לעצמן לשבח עם כמרים של אהבה. כמובן, כולנו יודעים היטב שרק בארה"ב זו עולה על 16%, ובתאילנד - 95%.

תהנה שירותי הנשים בשיחה עשויים אפילו נשואים באושר, וכפי שאילנו כל הזמן אומר, גברים מצליחים, כי כאשר פתאום, בעיה כזו קורה, כמו קונדום שבור, פאניקה מתחילה, כי זה כבר מדבר על בריאות לא רק את האיש עצמו - הכיתה, ואת בן הזוג שלו, וזה לא אשם. דירות דיסקרטיות במרכז

למה זה קורה?2

אם לא לכלול האופציה שהבלבלה החליטה להדק את האיש לרשתותיה בכושר, לדחוף קונדום, אז הנסיבות עשויות להיות קצת. לא לכל אחד לא סוד העיקר הוא כי הוא מוזכר ביסודו - מוצר רע או איחור.

לפני, Nokonets, ביקור גברת של התנהגות קלה, אדם מבקש לבקר בבית המרקחת ולרכוש שם Sartifying קונדומים עם חיי מדף נפוצים. לא לספור כמה באים לידי ביטוי,, אחסון לא חוקי של מסטיק גם מוביל להם.

ליישם חלומות יליד בישראל יסודי אם אתה אישה מענגת מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3000 $.

כבר לא יודע מה מקומות מתאימים יותר - הכפפות תיבת מכוניות, כיסים או ארנק.

מעת לעת קונדום לוקח ובמהלך הפגישה, אם אדם התעניין מאוד ופתאום התחיל מתיחה את הגומי לא עד הסוף, או מאוד כאילו ניסתה להגיע אליה עד סוֹף. שום קונדום לא יכול להיות בשימוש סוף סוף איך רובנו התרגלו לומר, 2 פעמים, גם אם הוא לא הוסרתי על ידי אורגזמה, כי זה הדרך הנאמנת ביותר לא רק לשבור שלמות המוצר, ולשפוך את כל שותף הזרע בבזוז.

בעת פתיחת האריזה כמו כן, זה צריך להיות כמו רבים באים לידי ביטוי, הנלהב - למטרה זו הם לא יגיעו למספריים, ארוך מסמרים, אביזרים חדים. יש לציין כי אפילו הפגם הקטן ביותר, מיקרוסקופי עשוי לבסוף להפוך תנאי מוקדם לשיבוש שלמות של מסטיק ספציפית במהלך חוק מיני.

אחת השיטות הטובות ביותר מניעת פער - מספיק לחות נרתיק שותפים. אם היא לא נרגש מאוד לחתוך ביובש, אתה צריך פשוט להשתמש מיוחד חומר סיכה - חומר סיכה. לגמרי לגשת לקרנות על בסיס אקווה, אשר אינם להפר את שלמות המוצר.

לא לספור איך לבוא לידי ביטוי, אף אחד לא מבוטח איך אנחנו כל הזמן מדברים, מוצרי נישואין תעשייתיים. שיפור קל של חיכוך, באופן כללי, מוביל חיכוך חזק של גומי על קיר הנרתיק, בסופו של דבר מה אפילו אנשים משמשים להביע, הכי הרבה מיקרוקר קטן הופך להיות גדול.

האם יש סכנה?3

קיום יחסי מין על ידי ס כוהנת לוב, כל אדם במעמקי דושה, בסופו של דבר, זה בלתי אפשרי שהכל יהיה בסופו של דבר לעבור בצורה מושלמת. על אודות מחלות מודעות הן חרירי כל, ובמיוחד, כמו שאנחנו כל הזמן מדברים, גברים מתמידים, להיות, לרוץ על בדוק, גם אם הקונדום נשאר, כפי שכולם יודעים, את כולו, אבל על הפין או הפנים פתאום אקנה קפץ.

בנות, אכפת לנו זנות להשתמש במניעת הריון אוראלי, בגלל הריון מיותר, הם התחילו להיות מוגנים, אלא ממחלות אין גלולות לא עוזרות, ומפעם הזמן, אפילו קונדום מתברר להיות די חֲסַר תוֹעֶלֶת.

סיכונים זכר לא פשוט להיות נגוע הרפס, ואת איידס, גם אחרים לא בטוחים מאוד מחלות טבעיות. כולם יודעים כי האפשרות האידיאלית היא להיות אחד, קבוע שותף מאומת למין, אבל אם פתאום היסס לבלות את הלילה של אהבה מבולבל, אז עומדים עם כל השיטות בסופו של דבר לדאוג לבריאות שלהם.

איך להבין שהגומי לא יכול לעמוד במתח?4

בדרך כלל, להבין את זה הקונדום נשבר, קל יותר, כמו רובנו התרגלו לומר, כרגיל - שני השותפים לשמוע את ההתפצלות המתאימה, אשר סוף סוף מתברר להיות חזק מאוד וזה בלתי אפשרי לבלבל כל דבר אחר. אם הפער גדול, ואז האיש מרגיש שהקונדום כבר לא יושב עליו כל כך חבר.

אבל, זה קורה כי על אמצעי הגנה על הגנה וגברת יגלו שכבר עוקף איך אנחנו כל הזמן מדברים על איך היה מעשה מיני - בעת הסרת החניכיים עדיין, זה לא יהיה כאילו הוא יכול, מהו סימן, כפי שכולם יודעים שיש בו חורים מיקרוסקופיים.

סקס שירה יכול להיות בדוק את שלמות המוצר על ידי הקלדת מים לתוכו - אם לא כדלקמן טיפה פירושה הכל בסדר.

מה, לשים את זה בעדינות, לעשות, אם, nokonets, שבר את הקונדום?חָמֵשׁ

למידה את זה הקונדום לא יכול היה לסבול את השרוולים סוף סוף, אדם, לשים את זה בעדינות, עומד בהקדם האפשרי סיים את יחסי המין, ואז, בסופו של דבר, ללכת לשירותים, ריק את הבועה שלפוחית ​​השתן, לשטוף חבר וידיים באמצעות ג'ל חיידקים או סבון.

השלב הבא - טיפול באיבר איברי המין של כלורחסידין או octenisepepepepept. כמות קטנה של מוצר זה - שני מיליליטר ניתן להזין בערוץ השתן על מנת למנוע חדירה של חיידקים.

לספק את שאיפות ילידים בישראל פשוט, במקרה שאתה ילדה מענגת מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3500 דולר.

אבל, גם לאחר מכן אי אפשר להירגע ולבקר את הקבינט של אורולוג, לבסוף, לא להימנע. הרופא ירשום סדרה של ניתוחים, אשר ניתן לשפוט את הזיהום, או לא.

מה לעשות אם קונדום הוא כל כך לדבר, לקרוא במאמר שלנו.

Просмотров: 142 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar