02:56
סדרת טלוויזיה וסרטים דומים למין / חיים

"סקס / חיים" - פרויקט חדש מ Netflix, המוקדש זיכרונות חמים של אם של שני ילדים החיים בפרברים. חברותיה הטובות ביותר שלה סמנתה, שרלוט ומירנדה, אולי, יש להנפיק על המדליה לסבלנות - העסק של קארי עם איש חלומות נלחם באופן משמעותי את העצב של כל ארבעת הארבעה.הסדרה על איך בעזרת מניפולציה מנוסה של אפילו סוג של אנשים טובים ניתן להיאלץ לעשות מעשים רעים. בסדרות טלוויזיה זו, רנה זלווגר לפנינו כמו אנה - מיליונרים, מה שהופך זוג צעיר מההצעה חריגה סן פרנסיסקו. היא מוכנה לספק תמיכה כספית לליזה ואת הפרויקט המדעי שלה, אבל רק תחת תנאי אחד - בן הזוג של ליסה צריך לבלות עם אנה לילה.

מצב משפחתי: הכל קשה

מצב משפחתי: הכל קשה

"סקס בעיר גדולה" (סידורי, תאריך אחד תשע מאות תשעים שמונה - 2004)

לאורך 10 פרקים של העונה הראשונה, בילי בוחר בין בן הזוג שלו קופר לבין בראד לשעבר - על זה ואת העלילה בנויה. לך לטעום את הנושא של משולשים אהבה? ואז לתפוס את המדגם הזה.התוכן לפריטים עדיין להתווכח על הנושא של משולשים אהבה וכל הראשון, אם לא קארי בראד? עבור 6 עונות, אוהדי טלוויזיה טלוויזיה בעקבות ייסורים רוחניים של עיתונאים נעלי מאוורר.

"מה / אם" (סידורי, 2019)

"תשוקה כהה" (סדרת טלוויזיה, 2020)

אפשרות טובה לאוהבי מותחנים ארוטיים עם טעם של איומים. הגיבורה העיקרית היא גברת נשואה, אבל מעמד זה אינו מונע ממנה להתמכר תשוקה בצד.

תוכנית איסוף שהוכנו לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ואבניים. רק זה בדרך כלל לא רק רגעים שימושיים בעבודה.

זה לא מספיק כי פעולות כאלה הם לא בטוחים עבור עצמם, כל כך חוץ מזה, את האובייקט של התאווה של הגיבורה נראה חשד מאוד ומדהים.

"אוהבי" (סידורי, אלפיים ארבע-עשרה - 2019)

נח - אבא ארבעה תינוקות. אליסון הדליק את התינוק שלו ולא יכול להתאושש מן האבל. והוא, וזה נשוי. מפגש אקראי על החוף לנצח משנה את חייהם, מרכל אותם יחד. הסדרה המרתקת עושה את הגישה לסיפור - הצופה מוזמן להסתכל על הסיפור הזה על בסיס האמונות של כל גיבורים בנפרד.

"צעיר" (סידורי, אלפיים חמישה-עשר - 2019)

ליסה סירבה קריירה בפרסום עסקים כדי להתכוון כל ילדתה. ועכשיו, כעבור חמש עשר שנים, ובת מבוגרת הלכה לשחות חופשי, וליסה נשאר עקר בית Sorokalenny גרושה. היא מחליטה לחזור לעבודה שוב, אבל מתברר שזה לא כל כך קל להתחיל את החיים מפני גיליון לא מסודר, מתי בשבילך במשך 40 שנה. מה לעשות? שקר כי בשבילך 20 6 ולהדק את הרומן עם מטעת צעירה כמובן!

"Tsygana" (סידורי, 2017)

ז'אן - פסיכואנליטיקציה עם דרכים עצומות מאוד יוצאת דופן.

בישראל אין שטח לדעות קדומות כשמדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מודעים לכך ESCOGER רק ללוות את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בחורה בכיתה היא סימן של מעמד ציבורי.

היא משפשפת במיומנות לאמון בלקוחותיה, ואז ... שינה עם קרוביהם! כן, כל כך לא בקניון לשווא, כי ניו יורק היא עיר מטורפת! זה רק הבחורה הזאת לא לקח בחשבון כי יש צורך לשלם עבור הנאה.

"365 ימים" (סרט, 2020)

זה יצירת מופת פולנית שבר את כל הרשומות על המועמדים עבור אנטי Sprinka "Malina". והוא מספר על הבוס הצעיר של המאפיה הסיציליאנית בשם מאסימו ולורה - מנהל מכירות במלון. Massimo חוטף את הגברת נותן לה שלוש מאות שישים וחמש ימים להיות עניבה לתוכו.

ספוילר: לורה תבצע אינדיקציה של מסמלי די מהר, ואת הדמויות הראשיות יתחילו ללא אנוכיים יש סקס כמעט בכל סצינה.

"בזרועותיו של הרוצח" (הסרט, 2019)

ויקטור כל חייו היה רוצח קר וקור. רומנטיקה לו לבדה, ונאנחת של אהבה הוא מעדיף שטרות. אבל הפגישה האקראית עם אישה בלתי ניתנת לתיאור קיצונית משנה את חייו של ויקטור, ואת זהותו. ניסים, לא שונים! שירותי ליווי

"עקרות בית נואשות" (סידורי, אלפיים ארבעה - 2012)

הסדרה המפורסמת של 4 עקרות בית המתגוררות בפרברים וחלומות על אושר. בן הזוג סוזן עזב אותה למזכיר. גבריאלה התחתנה עם החישוב, אך נאמרה באהבה וצעקה רומן בגנן צעיר. ברי מנסה להציל את הנישואין ולעשות דברים עם ילדים. Linnet סירב קריירה מוצלחת לילדים. ויש עדיין מרי - היא ביצעה התאבדות, אבל עדיין מצליחה לנער שלדים מוסתרים באורך אחרים ..

"קריאה ילדה" (סידורי, 2016)

העלילה של סדרת הטלוויזיה מסתובבת סביב קבוצות שונות של עובדי מין ועל מערכת היחסים שלהם עם לקוחות מאובטחים. מן המבט הראשון זה אולי נראה כי רק סקס יש צורך, אבל עם שיקול מפורט זה מתבהר כי רבים מהם הם זקוקים קשים יותר בקרבה חושנית מאשר פיזית. סדרת טלוויזיה נפרדת - סצינות סקס נועזות.

"עלית" (סידורי, 2018)

סדרת ספרדית סנסציונית על תשוקות משתוללות בבית הספר האליטה. אהבה משולשים, בגידה, רומנים מוסתרים, כפירה, רצח והרבה מין - החיים של הגיבורים העיקריים של "עלית" לפני שהוא רווי כי דיווה ניתנת! אפילו אוהדים נאמנים של סדרת הטלוויזיה (אשר לכאורה כבר לא מפתיע) להודות כי סצנות המיטה מהעונה עבור העונה הופכים יותר ויותר פרנק וטבעי.

Просмотров: 583 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar