16:13
מכון עיסוי אירוטי

מכוני עיסוי ארוטי הם מוסדות המציעים שירותי עיסוי עם אלמנט מיני. הם ידועים גם בתור "לשפשף ומשיכה" או "סוף טוב".

קיים ויכוח מתמשך על ההשלכות המוסריות והאתיות של הממסדים הללו. חלק מהאנשים מאמינים שהם מקדמים הפקרות מינית בעוד אחרים טוענים שהם מספקים שירות למי שלא יכול להרשות לעצמו צורות אחרות של שחרור מיני.

כמה מכוני עיסוי אירוטיים הם חזית לזנות, אבל זה לא תמיד המקרה.

מכון עיסוי ארוטי הוא מקום בו המעסה לבושה בבגדים ארוטיים ותעניק ללקוחה עיסוי חושני או מיני.

המונח "אירוטי" הוא מהמילה היוונית "erōs", שפירושה "אהבה".

מכוני עיסוי ארוטי משמשים לעתים קרובות לזנות ולפעילויות לא חוקיות אחרות.

חלק זה דן בהיסטוריה ובסוגיות המשפטיות של מכוני עיסוי אירוטיים.

מכון העיסוי האירוטי הראשון הוקם בקליפורניה בשנת 1978. המעמד המשפטי של מכוני עיסוי אלו היה נושא מסובך עם מדינות שונות עם חוקים שונים. במדינות מסוימות, הם לא חוקיים, אבל באחרים הם לא. במדינות מסוימות, ניתן לראות בהן סוג של זנות בעוד שבאחרות ניתן לראות בהן סוג של ביטוי מיני.

מכוני עיסוי ארוטי הם עסקים המציעים עיסוי אירוטי ושירותים מיניים אחרים. יש אנשים שחושבים שהמקומות האלה הם רק חזית לזנות. אבל הם לא.

מכוני עיסוי ארוטי הם מפעלים המציעים מגוון סוגים שונים של עיסוי, אך לעתים קרובות המונח משמש להתייחס למקום בו מוצעים שירותי מין.

מכון העיסוי האירוטי הראשון נפתח בארצות הברית בשנת 1985. הוא נקרא "The Body Shop" והוא היה ממוקם בעיר ניו יורק. זו הייתה חנות קטנה שהציעה רק עובדות ולקוחות גברים.

מפעלים אלה אינם בלתי חוקיים, אך הם מפרים חלק מתקנות הייעוד. הם גם מקשים על פקידים לשלוט במחלות המועברות במגע מיני מכיוון שהן אינן מוסדרות על ידי קודים בריאותיים ואין תיעוד של שמות הלקוחות שלהם או פרטי התקשרות.

מכון עיסוי אירוטי הוא מקום בו הלקוחות יכולים לקבל עיסויים וטיפולים נוספים אצל מעסה. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Rishon-Lezion.php

Просмотров: 58 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar