10:32
לאט, אבל נכון: סקס בקצב של קארז עם אופי איטלקי

מוֹדֶרנִי העולם מלמד אותנו לחיות בקצב מהיר. על פי החישובים של אנשי מקצוע למין אנחנו, באופן כללי, נכנס לממוצע של 5-6 דקות ביום. בתהליך אנחנו לא מבחינים קצר קרבה, אבל השרפרפים אינם מוזרים. לא לכל מי שחבר גם חושב שהוא עצמו עקרונות, וכפי שאנשים נהגו להביע, נעימה בינינו ניתנת כל כך לא מספיק זמן.

התוכן של המאמר

1 Main עקרונות של סקס איטי 2 ממה שאתה יכול להיות עוסקת בעוד כמה שעות? 3 מה ישתנה?

ככל הנראה, בגלל זה, האיטלקים המציאו סקס אשר לובשת את הכותרת של קארט ליטוף / לא משנה מה. אם הם היו מהירים, כמו שרובנו התרגלו לדבר, האיטלקים הטמפרמנטים מבינים את זה משהו מין יסודי גם נעלם, לפחות העמים הצפוניים בוערים הכי שווה לחשוב על זה. אמנם, גישה כזו למין היא לא חדשה: בהודי טנטר יש פרקטיקות דומות.

קארט או סקס איטי סוף סוף מציע שעונים ארוכים, לפעמים מפוזרים, שותף תענוג חושני, באופן כללי, הכל באופן מסורתי, לא סופר את בקרוב היתרונות של שיא וצומת. הרעיון המרכזי של התרגול הוא שכאשר סקס כמות עצומה של הורמון שמחה נבדלת - דופמין, עם סקס קטן המעשה שלה לא מספיק, אבל ללטוף ארוך להוביל להרמוניה ואושר.

רָאשִׁי עקרונות של sexi איטי

רוב הראשי הוא הבחירה הנכונה של שותף. יש צורך לומר כי סקס לא אומר לבסוף ליטוף ארוך עם מחקר גוף מפורט וחבר רגישות. אבל קרץ אינו מאפשר תהליך "עובר" לתהליך, כי זה תרגול אפשרי רק לאהוב אנשים שהיו מזויפים וממנו די זמן, כך ששום מקום לא, לשים את זה בעדינות, למהר ולהקדיש סקס שעות ארוכות.

שניהם משתתף של מעשים חייב להיות מודע אשר מטרות הם מבקשים להשיג: זה לא רק להאט את תהליך השירות של אורגזמה, ואת העונג של פעולה. בעיקרון המטרה כאן היא לא אורגזמה, אבל הקרבה עצמה.

לֹא העובדה כי בפעם הראשונה מתברר כדי למתוח הנאה במשך כמה שעות. בפעם הראשונה ואת הגידול באורך הוא פעמיים - כבר ניצחון. לְמַהֵר בשום מקום, לזוז על ידי תאי Majahn, הימנעות מתיחה וארקרלט.

ליישם מטרות אישיות בישראל רק אם אתה מודל ארוטי מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 4,200 $.

לא רק מרתון והנאה. אם מכוון, לבלות במיטה מספר מסוים של שעות, ומאוחר יותר לא לדעת מה לעשות, אז השירות מ זה יהיה הרבה פחות מאשר מין קצר אבל קליט.

ממה שאתה יכול להישען על כמה שעות?2

לְגַמרֵי שאלה רגילה בהחלט, לשים את זה בעדינות, תתעורר אצל אלה המשמשים תהנה כמה דקות. כפי שהיה וכך יש לך זמן, מה בילה?

לכן איך לגוון את הזמן המושקע במיטה?

חקור את החבר של הגוף. מצא איך אנחנו כל הזמן מדברים, אזורים ארוגניים החדשים ביותר, לנסות להביא הנאה עד קצה, תוך התמקדות אחד, ואז על אחרים. נסו להשפיע עליהם לא רק עם הפה שלך או ביד, אבל, כמו שאנחנו אומרים כל הזמן, עם האמצעים בהישג יד: חתיכת קרח, משהו חם, רך, או צר. תענוג גבוה יותר ניתן למסור על ידי ליטוף על ידי הגוף עם ציפורן חדה. יש לציין כי משחק כזה יכול לספר הרבה, כפי שכולם יודעים את החדש ביותר על הגוף של השותף ולספק הנאה שאין כמוהו. לעשות עיסוי של חבר עם הקדמה של שמנים ריחניים, מעט מגילה לכל חלק של thala מן המים אל קצות האצבעות של הרגליים. ניסית עיסוי כף הרגל? הגיע הזמן להתאמן! לאכול משהו טעים, לשתות יין.

עמידות רוסית וחוסר מידע הולידו שיפוט שגוי שהלווה הוא עכשיו משהו, פגום, יש צורך להעביר עובדה זו. עם זאת, לעתים רחוקות מי יודע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

תארו לעצמכם עובדה אחת שהאוכל יכול גם להיות, כדי לספק תענוגות חושניים. לחתוך אחד את השני, להשתמש במזון כמו תיבול לפי הטעם. דגל כדי לשלוט על חבר אורגוזיס חבר. זה כל כך מגניב - כדי להיות מסוגל להשפיע על הגוף, כפי שכולם יודעים, אדם אהוב כמו לצוד: מחפשים אמבולנס או, כפי שהיינו לדבר, מתיחה הנאה. זה כמו משחק על כלי נגינה: אתה יכול לשחק לוחות רגילים, ואתה יכול, באופן כללי, כדי לבדוק את המיומנות וירטואוזיות. קרץ אינו סירוב של אורגזמה, זוהי ירידה במהירות של הכשרון שלו. עם כל זה, אף אחד לא אוסר על היתרונות של אורגזמה, גם אוסר. העיקר הוא לא לעצור שם.

מה ישתנה?3

מה, זה הפך, מוביל קרבה מוגברת? האם יש אנשים חושבים, שימושי שימושי ממה שנדרש יהיה מחומם כל כך הרבה זמן? באופן טבעי, יש! זה רק כמה השלכות חיוביות:

אתה תדע אחד את השני טוב יותר; תלמד להרגיש חבר של חבר; אתה תהפוך לאוהבי ללא דופי; הקרבה של הפיזי יהיה בהחלט להיות רוחני; המקרים יהיו הרבה חזקים וחסויים יותר; כל אחד מכם יהפוך רגוע ומרגיע; אתה באמת יכול לקרוא שביעות רצון מפגישות תקשורת ומין.

ב העולם המהיר של המיטה Vosh יוכל סוף סוף להפוך חצי האי טיפוסי לא מיושב בין האוקיינוס ​​המשתולל, שם יש רק את האהבה שלך תענוגות חושניים. אתה בעצמך לא ישים לב איך כל השינויים שלך לטובה החיים במה יהיה יותר זמן לתקשר ולשמחה. הרשה לי בעצמך בלם ולשלם את הזמן של אהבה ומין. ולתת לכל העולם לחכות!

דירות דיסקרטיות בחיפה

Просмотров: 119 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar