23:53
היכרות בתמימות או כגברים שייכים למין הראשון?

העולם משתנה כל יום, ואת דעתם של אנשים על זה או בשאלה. "איך גברים מתייחסים למין הראשון בימים אלה?"- שאלה רצינית שמדאיגה רבים נציגי פולין.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה חסכוני יותר לבחור eSquiten, אשר יקצה סטטוס ויהיה חברה יפה.
נערות ליווי בקריות

ואכן, בתור? אם לפני הבתולים כמעט נשמר מתחת למנעול, היום זה כמעט לא מוערך. או דומם מעריך, אבל גברים לא להראות?

התוכן של המאמר

1 למה גברים אוהבים את זה אם הילדה איתו תהיה המין הראשון? 2 למה גברים לא אוהבים בנות שאין להם מין ראשון?

למה גברים אוהבים אם הילדה תהיה סקס ראשון?אני

בזמן המודרני, גברים כפולים מאוד לבנות שאין להם עדיין סקס ראשון. מחקר אחד נערך, אשר התוצאות של אשר הראו כי הניסיון המיני הראשון ברוב הבנות מתרחשת לפני תחילת 16 שנים. נתונים אלה חושבו לאחר לימוד פורומים מסוימים שעליו יש דיון על הבתולים. ראוי לציין כי מספר הבנות שאיבדו את הבתולים שלהם בגילאי 16-18 שנים מעט מאוד. אבל פחות, יש גם אלה אשר נפרדו עם הבתולים גם לאחר 18 שנים, האמת ניתן לספור על האצבעות.

גברים של העולם המודרני מעוניינים לעתים נדירות מאוד בתולות, ויש כמה סיבות חמורות מאוד. אבל יש כאלה ההפך אהבה בנות יהיו הראשונות. מידע כזה מייצר מיד אמון אצל גברים לבנות, והם מתחילים לכבד אותם.

גברים שאוהבים את הבתולה, אמרו את זה יש סיבה נוספת למה הם מעדיפים בדיוק תמימות, לא ניסוי. ומה הסיבה? הכל הגיוני מאוד רק: הבתולה של הנערה אף פעם לא מקיימת יחסי מין, ואין לה שום קשר להשוות את החוויה של אדם, וזה בתורו נותן לו את ההזדמנות להירגע במין ראשון, ואל תחשוב על מה שהוא יכול ליפול בעיניו שותפים.

סיבה נוספת לאהבת הגברים לבנות חפות מפשע היא הזדמנות לפתח את ההעדפות המיניות שלהם בו. אם ילדה חפים מפשע, אז זה יכול לדחוף את זה לאיזה אדם כמו במין סביר להניח שהיא לא תהיה נגד, כי זה עדיין לא יודע מה טוב, אבל מה רע במין.

למה גברים אוהבים בנות שאין להם מין ראשון?2

ניסיון מיני מגיע עם הזמן, וזה די ברור כי בתולה במין לא מראה הרבה חושניות ותשוקה, אם כי יש יוצאים מן הכלל, אשר הטבע יש לייחס משוחרר מאוד. עם זאת, הראשון הסיבה לגברים להימנע בנות חפות מפשע - אין רגשות וקרים יַחַס. כמובן, אם אדם רוצה סקס פשוט לקבל שביעות רצון הצרכים הפיזיולוגיים שלו, אז הבתולה של הילדה תצטרך לא להיות טַעַם. לא רק שהיא תצטרך להסביר הכל, זה גם לא עובדה שהוא מקבל את שביעות הרצון שלך.

בתולות לא אוהב ולא בטוחים. לֹא הסוד כי אובדן התמימות הוא תהליך כואב למדי עם נקודת מבט פיזיולוגית. אבל יש גם צד פסיכולוגי של המקרה, אשר, אגב, הוא גם לא כל כך חלק, ולפעמים הילדה יכולה לחוות ופחד ואפילו גועל. כמובן גברים לדחוף בנות בתולה הסיבה כי במהלך יחסי מין איתם יש צורך לממש סבלנות גדולה צריך אפילו ללכת קצת פשרה. וזה עבור egoists חלקה פשוט לא מקובל.

יש עוד סוג של גברים להימנע בתולה. אלה הם אלה המעדיפים יותר בוגרים ושותפים מנוסים. מ סקס כזה "גברים" רוצים רק אחד - כדי לקבל אפילו יותר ניסיון מיני ולא לדאוג לזה אם הם לא יצליחו.

גברים אוהבים סקס בשל העובדה שהם מביאים פריקה. בגלל זה, בנות חפות מפשע גם לא למשוך את תשומת הלב שלהם ומין לא יביא הם מעוניינים.

כדי לענות על השאלה: "איך גברים שייכים לילדת המין הראשונה?»כדאי לשקול מספר מסוים של נסיבות. זה לא סוד כי עבור כמה גברים, סקס יש סקס מלווה בשתיית אלכוהול, ובכלל הם יכולים לעשות את זה בכל מקום. אבל עם בתולה, סקס תחת פעולה של אלכוהול או סמים הוא לא ממש אמיתי בכלל.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל הבין לחלוטין כי, בתורו, אסקוגר רק שולח שותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

אחרי הכל, אתה צריך לשמור על עצמך בידיים שלך לא להרשות לעצמך יותר מדי.

עם בתולה, אתה לא יכול לקיים יחסי מין במסיבות מחברים או במועדון, כפי שהוא בטח רוצה את הפעם הראשונה שלה במקום מבודד שבו נרות ישרפו ולשחק מוסיקה יפה. עובדה נוספת כי דוחה גברים מ בתולות הוא משחק מקדים ארוך. בנות חפות מפשע רוצה חיבה ארוכה ורכות, והגברים הופכים לפעמים לבעלי חיים אמיתיים הזקוקים למין מהיר שאינו דורש שום רוך.

ובכן, הסיבה החשובה ביותר אשר גברים לא אוהבים בתולה - זוהי הסתברות גבוהה של הריון. גברים לפעמים לא חושבים שהראש שלהם, ו יש לנו יחסי מין בלי לחשוב על העתיד. אבל במקרה של הבתולים הם זה לא יאפשר זאת. הריון הוא כנראה הדבר היחיד כי binds לנו עם המאה האחרונה. זה לא סוד שגם היום, אם הבחורה "טס", אם כך חבר 'ה / גברים לעשות להתחתן הורים קשים ואכזריים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לגברים, סקס עם בתולה הוא תמיד מיוחד. יתר על כן, 88% מהחבר'ה מצים כי הקיפוח של בתולה עבורם הוא סוג של פטיש. גברים מתייחסים למין הראשון יפה מאוד, עם מחכה גדולה. ראוי לציין כי בנות לעיתים קרובות שותקות את העובדה של הבתולים שלהם, אשר בלתי אפשרי לחלוטין לעשות. אם יש לך את הבחור הראשון - יש צורך לומר על זה. אז הוא יוכל לנווט על מה שהתנהגו עדיף לבחור איך לזוז. בידיעה כי במיטה איתו היא בתולה, אדם יפעל כמו זהיר ככל האפשר, כך שאין לך שום מקרה לפגוע.

Просмотров: 120 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar