03:50
במשך שלוש שנים הרוויח דירה במוסקבה

במאמר זה אני רוצה לספר לך סיפור על החיים שלי ואיך הצלחתי לסלק את עצמי בדירה במשך 3 שנים. כמובן, אנשים רבים חושבים שזה בלתי אפשרי להרוויח כל כך מהר על המטרופולין, את הערך של לפחות 4 מיליון רובל. עם זאת, אני מעז להפריך את ספקך בדוגמה של הניסיון שלי, כי אני ביקוש על ידי הווילון במשך שנים רבות. זה במטרה להראות את הדרך הטובה ביותר להשיג עצמאות פיננסית עבור בנות רבות ומאמר נתון תוכנן.

במשך שנים שלך התייחסתי לאתרי תעסוקה רבים והייתי צריך לוודא את התחכום של תוכניות מזויפות, אשר לחול בהצלחה עם חישוב אמון נשים ואת הרצון להצליח בחיים.

חוויתי סבל מדהים כאשר הם לא שילמו את השכר המובטח ללא כל הסבר. גם אני התאכזבתי בעבודה כאשר שילמתי רק לחלק מהכמות המוסכמת מראש. בנוסף, בכל המקרים, שילמתי בעבר כסף לאתר התעסוקה, כך שהם מוצאים אותי עבודה עם המשאלות שלי. כמובן, עם חריג נדיר, קיבלתי את הבטיח.

ייסורים דומים רדפו אחרי עד שארכשתי לאתר עיסוי.אשר נתקלתי באינטרנט לחלוטין במקרה. משאב זה סיפק לי עבודה, תוך התחשבות בכל הדרישות שלי ואת המשאלות הכלכליות. מאז, אני עובד בתחום הפנאי והלווה במשך מספר שנים, ובמשך 3 השנים הראשונות הצלחתי להרוויח יותר מ -5 מיליון רובל, מה שאפשר לי לקנות דירת חדר מצוין במרכז מוסקווה.

כיצד לעבוד בפנאי וליווי?

מן היום הראשון של העבודה, Curtisanka סיפקה לי עם כל מה שצריך: דיור, מוצרים וכסף עבור הוצאות קלות. באופן כללי, נשכרתי ומיד נתן את ההזדמנות להבין שאני לא צריך שום דבר. מאז, אני לא רק לא מרגיש שום דבר, אבל גם מותר לבלות מזומנים רבים.

אם אני מרוויח במשך 3 שנים על דירה, זה לא אומר שאני מוגבל בכל דרך והציל על הכל. במקרה זה, הייתי מרוויח את עצמי מיד על 2 דירות! לעתים קרובות ביקרתי מסעדות מפוארות והזמנתי את כל המנות שיכולות לאחל. בנוסף, נחנו במועדוני לילה, שם עד הבוקר נהנה עם החברים שלי. יתר על כן, כמעט כל יום נהניתי נוחות במספרים מטרופוליניים מפוארים.

כמובן, חיים כאלה שימשו עבור נערות רבות הנושא לקנאה, אבל לא לקליי שום תשומת לב לזה, כי כל ילדה יכולה להרשות לעצמה את אותו החיים - זה מספיק כדי לקבל רצון להבין את עצמך בתחום זה.

אם אתה רוצה לנסות את עצמך כדי ליישם בעבודה אחרת, ולאחר מכן להיות מוכן על עלויות הכסף הבאות:

  • עלות השכרה בדירה המטרופולינית עולה על 20 אלף רובל;
  • עלות הבגדים, במיוחד את האופנה האחרונה, היא הגבול של חלומות לבנות עובד בתחומים אחרים;
  • מסעדות, בתי קפה, מועדונים הם מותרות אמיתיות לבנות המקבלות שכר אשפה בעבודות אחרות;
  • מחירי מזון הם גם יקרים להסתפק בחורה שרוצה לאכול מלא.
  • כמובן, אם לא הייתי מעד באתר זה, הייתי אוהב את החובות על העלויות הנ"ל ולא יכול לצבור את הסכום הנדרש לרכישת דירה אפילו כמה עשורים.

    ברגע שהתחלתי לעבוד עם עיסוי.Com בתחום הפנאי והלווה, חשבתי עם כל החובות, שהיה לי הרבה. אחרי זה, הצד הפיננסי שלי של העבודה לא חדלה להדהים אותי. עם רכישת הניסיון בעבודת הווילון והידע של כללי הפיתוי, התקרבתי אחרי גברים.

    לאחר קבלת השכר, בכל פעם שאני נדחתה חלק מסוים על רכישת דירה, כי השכרה בעיר המטרופולין הוא גדול מאוד. בנוסף, רציתי להצדיק את העיר לבסוף, וללא דיור זה יהיה קשה. כפי שכבר הבנת מתוך הכותרת של המאמר, זה לקח לי פשוטו כמשמעו 3 שנים לרכוש דירה יפה חדר שינה אחד במרכז מוסקבה. לכן, החלום שלי מומש על ידי הדרך המוצלחת ביותר וכל הודות לאתר של עיסוי.com.

    אני ממליץ על כל הבנות להשתמש בשירותים של אתר זה, שכן תעסוקה עם זה יאפשר לך לנצל שירותים רבים: נערות ליווי בהרצליה

  • מעגל גדול של חברים;
  • לא מוגבל לאמצעי הקניות;
  • ביקור בחדרי המלון המטרופוליטנים הטובים ביותר;
  • קנאה בסביבתה.
  • כפי שאתה יכול לראות, בנוסף לרווחה פיננסית, יש הרבה יותר סיבות לסייע לעיסוי.com. לכן, אתה לא צריך לבזבז זמן - ללכת עכשיו באתר זה, כדי לוודא את המילים שלי עצמם. יש לציין כי אני לא איזה בחורה יוצאת דופן, כדי להיות בטוח בכוחות שלך ולקחת. וכמובן, אין ספק כי עיסוי יעזור לך למצוא עבודה ללוות.

    Просмотров: 359 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar