02:57
בית ציבורי צ 'כית: תכונות התיירות הלאומית

הדמויות האירופיות לא זועמות זמן רב על ידי תיירים מבקרים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. פשוט לבחור ליסר, כי זה יהיה להקצות את הרמה יעשה חברה נעימה.

כולם ברורים לכל מי שזה פתוח לניסויים חדשים, ומין הם חלק מתרבותה. אבל לא בכל העיירות מחכים לשחרור כזה. הוא האמין כי יחס חינם כלפי סקס הוא בא לידי ביטוי יותר בצרפת או באמסטרדם. ובינתיים, תיירים רבים למען אהבה חופשית לעבור לצ'כיה, ובמיוחד - בצ'כית בוטינל.

התוכן של המאמר

1 תיירות סקס בצ'כיה 2 תשומת הלב הראויה ביותר של בורד צ'כיה 3 אחות גדולה 4 מועדוני מין אישיים 5 שיחות - Gitrls 6 אבל מה זה עדיין כזה "צ 'כית בוטינל" עבור תיירים המין מנוסים ביותר? 7 תיירות מינית מרתקת בצ'כיה

תיירות מין בצ'כיה

בצ'כיה, המין כולל בדיוק אותו הדבר הרגיל חפצים ביתיים - חנות קניות, שינה, עבודה, פגישה עם חברים. יתר על כן, יש 10 עבודות מדעיות על התכונות של סקס Czechoslovak.

בשל העובדה כי המדינה כל כך פתוחה בבעיות סקס, כל אטרקציות יוצאת דופן בו מתקשים. לדוגמה, כרבע מהערורים. עם זאת, מה יש - מדהים גורם להתלהבות.

בתחילה מתוכננת הרחוב, כמו זו ממוקם באמסטרדם. תושבים מקומיים מורדים ולא נתנו לאתר שם פסל, מחשש מהעובדה כי רחוב סלאבה יאחד לחלוטין אזור dysfunctional. כי הצייר הניח אותה באופן זמני בכניסה שלו סדנה, באזור מגורים. כותרת רשמית - "סגן חנות". כולל היא מ -2 דמויות - גברים יושבים על ספסל ונערות של התנהגות קלה, שלו לעיסת הפה.

עוד מקום חסר תקווה לבקר תייר מין הוא מוזיאון למכונות מין הממוקם בפראג. אגב, זה 1 בעולם תערוכה ארוטית. כאן אתה יכול למצוא את שני אביזרי עבור סקס ולא שנוצרו להתנזרות. לדוגמה, מכונת antimasturbation או חגורה נאמן.

ברחובות פראג, יש כל כך הרבה נשים מוכרות לגוף קרנות כי קצת קודם לכן, הרשויות נחשבו ברצינות את הנושא של, להקצות תחת השטח הספציפי שלהם בפאתי. זנות בארץ הזאת בדרך כלל עושה חלק ענק של כלכלת צל. כל זה הוביל היווצרות של בתי בושת, התהילה של אשר טס ברחבי העולם.

הראוי ביותר של תשומת הלב של צ 'כית Bordi2

ביקור במשעמם המקומי, אתה צריך להיות בטוח שזה הוא באמת ספקטרום מקומי, ולא מועדונים שנעשו על ידי המבקרים אנשי עסקים. רוסית ואוקראינית משועמם בצ'כיה יותר כמו סקס העבדות. לתדלוק את החבר'ה שם משנות ה -90, ועובדים שם היכולת להחזיר את הדרכון של הנערה שייך לעבודה שלהם בלי הרבה ריבית.

אבל הבוררים המקומיים, הצ'כיים, לגרום לתשומת לב גבוהה מן החוויות ביותר. במקומות כאלה, בעבודה הראשית, הצ'כים, והמחירים הם גבוהים פי שלושה מאשר בבתי בושת אחרים.

תיירים מין מנוסים, מגיע לרפובליקה הצ'כית, להשתתף הבאות כַּדוֹרֶת:

קברט דארלינג Venuse (ונוס) פַּרְפַּר לוטוס מועדון האימפריה מיליון דולר מועדון לילה אטלס קברט אקסיזיה קפיטן נמו Kleopatra

מקומות כאלה הם רגילים למדי בביקור. ב- 1, הם פשוט מוצאים אותם על הריבועים המרכזיים של העיר - העיר העתיקה או wenceslas. ב 2, כניסה אליהם, לעתים קרובות, ללא תשלום. ביקור בבושת כזה מתרחשת על התוכנית הבאה: האורחים יושב ליד השולחן ומורד כוס קפה.

אחרי כמה דקות, כוהנת אהבה תתאים אותו ותציע לפרוש בקומה השנייה בחדר סגור. אבל לא חושב שצ'כית מבולבלת עמדה כמו כוס קפה. מחירים במפעלים כאלה על משקאות בשניים, שלושה, או אפילו 10 פעמים גבוה יותר מאשר בבית קפה כל יום.

אחות גדולה

אבל באמת מקום ייחודי עבור תיירות סקס czechoslovak הפך לבית צ 'כיה "אחות גדולה".

למעשה, המקום הזה הוא חופשי לבקר.בשל העובדה כי זנות בצ'כיה היא חוקית, מחזיקי בתי הבושת אינם אחריות משפטית לתוכן של בית כזה של אהבה. נבנה בשנת 2004, במיוחד, זה הציבור הציבורי הזה בשני אלפים 6 במהלך גביע העולם ארגן אירוע שאין כמוהו. משאית בושת עם שישה אתגרים מבולבלים במדינות שונות, הרחבת גבולות תיירות סקס. הוא צ 'כית פורנו בתעשייה.

עם זאת, זה לא מפריע לאף אחד. זרימה גדולה של אורחים פעם ביום מצדיק כי החברה המודרנית היא הרבה יותר מסובכת נראה.

בקר כאלה קולנוע פורנו מרתק לצופים ישוחרר ב 30 יורו לחודש. בוטל מספקת ללקוחותיה את כל השירותים האפשריים: מתקנים של אמצעי מניעה, משמרת מצעים, מגבות טריות. לא סופר זה יכול לבוא לא רק רק לבחירה של שותף סקס ללילה. רבים נצרכים זה מקום לבלות את הלילה יחד.

כל זה הוביל לעובדה כי בוטינל פופולרי באמצע הנוער והתלמידים. כי אלה שיש להם מספיק כספים בדרך כלל לא רוצה להאיר את פניהם על האינטרנט כולו. עם זאת, עבור חבר 'ה יחיד, דמי הכניסה עדיין מותקן. אבל לזוגות, הכניסה חופשית.

אבל לא הכל כל כך פשוט. התנאי העיקרי לביקור במיקום זה של המקום יהיה העובדה כי בכל החדר מצויד עם מצלמה המורכבת באינטרנט הכל מה קורה ב Bordend. לפיכך, לפחות חלק מהאורחים המודעים לבית הבושת, כי כל מה שהוא יעשה הוא בו זמנית ליפול לתוך האינטרנט.

מועדוני מין אישיים 4

כי בתי הבושת הפכו הרבה, באופן שווה התחיל למצוא חדש, ראוי יותר רעיונות תשומת לב עבור תיירות סקס. הם הפכו למועדונים אישיים עם בר דירות. להיכנס אליהם אפילו יותר מאשר ב boutinal הרגיל. כתיבה ב שבוע נוסף מתגלה עוד שבוע.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים, למעשה כי אסק Storetnyan רק מלווה את הלקוח באירוע, מספקת מודל השיחה ליווי של VIP מחלקה הוא סימן מעמד ציבורי.

כן, וזה לא כל הקשיים. ראשית, יש צורך להירשם לשם, ואת הטלפונים יש מקומות כאלה לשנות פעמים כמה ימים.

אם האורח הצליח לעבור ולהירשם ליום המצוין, אבל אף פעם לא בחדר הזה לא היה - קשיים שלו עדיין לא הושלמו. לטוס, זבוב מקום כזה קשה מספיק. אין לו סימנים, מצביעים ותוואי כרטיסים. חוץ מזה, בדרך כלל להציב את כל האדיבות, עבור אפור דלתות מסומנות. אבל בגלל הפשע בצ'כיה הוא גם מאוד מפותח די, כדי להיכנס למועדון מין אישי כזה הופך למשימה קשה למדי.

לברר על מקום כזה מהאינטרנט למעשה לא מציאותי. יותר טוגו, אפילו אורחים תכופים לא צפויים לשתף מידע. ועל ירי פנימה מקום כזה של דיבור ולא יכול. מקומות כאלה ביקר לעתים קרובות על ידי אנשים מן הגבוה ביותר חוגים קהילתיים ועיניים חיצוניות לא נחוץ.

Call-gitrlscall-gitrls

מערכת כזו של מתן שירותי מין אינה בושת, אלא נהנה הביקוש ואת הזמינות הגבוהה ביותר. זה משהו כמו נשים על שיחה. הלקוח צובר מספר, שמות את הכתובת ואחרי 20 דקות המקום מגיע אישה נדרשת.

שירות כזה ברוב המקרים המשמשים מאובטחת ועסוק מאוד אֲנָשִׁים. במקביל, שיטה זו של קורא מבולבל הוא פופולרי, הראשון, מאז הוא לא מסוכן.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

אבל מה עדיין "צ 'כית בוטינל" עבור תיירים המין מנוסים ביותר?חָמֵשׁ

זה קצת מועדון, בכניסה אשר מגיע, מותנה, קופאי. אדם שתופס תשלום. במפעלים מוצקים, אותו אדם מסתכל על מסמכים המאשרים כי לאורח אין מחלה, מועבר על ידי שיטות מיניות. מלבד זה יכול להוציא כספים.

המועדון הוא אחד האולם הגדול, בקירות אשר הניח אובייקטים של מכשירים מיניים. בקירות, כמה חריצים, גדלים שונים. בחלק מהם יש צורך לחבר חבר, ואישה בצד השני יעשה מציצה. מ "חלונות" גדולים מקלות רגליים, או קשור כלפי מעלה, או עומד על הרצפה. אתה יכול לקיים יחסי מין לפחות במישהו.

גולת הכותרת של בית בושת כזה תהיה שהלקוח לא רואה את הפנים מי עושה יחסי מין עם. אמנם במקרים מסוימים, על "החלון" פורסם תמונות של אותן נשים בצד זה.

למעשה, זה אינסופי זרם מלקוחות אשר מרוצים מהבנות של התנהגות קלה עבור קבוע תַשְׁלוּם. ניתן לומר מבלי לעזוב את הבריאה. פשוטו כמשמעו כמה מהם מסודרים תורים. מעת לעת הלקוח הזה מגודר תורים וילון, אבל כמעט תמיד - הכל קורה נראה של כולם.

תענוג מיוחד גברים רבים מספקים את העובדה אישה אפילו לא תופסת את המקלחת אחרי לקוח אחר, והחדשה נכנסת לה מיד.

בבתי בושת כאלה, הם לעתים קרובות "לקחת" שתי בנות וגברים. עדיין גובה אחד של מועדון כזה יהיה מה, כמו "אחות גדולה", הכל מה שקורה בבושת שידור עבור אתרי פורנו. אגב, הקטגוריה היא מאוד פופולרי באמצע המשתמשים.

קיומם של הגבולות נתמכים רק בצ'כיה, ל חשבון נאמנות ממשלתית לשביעות רצון מינית כזו. ב RF הופיע שוב ושוב מחשבה לעשות את אותו מקום, אבל בגלל חקיקה לעשות את זה מספיק קשה. אנחנו יכולים לומר זאת באופן בלתי חוקי. אמנם, איך להפגין סקרים כדי לכוון פורומים נושאים מסוימים, כיוון כזה בפורנו התעשייה נחוצה מאוד במדינה שלנו.

מרתק על תיירות סקס בצ'כיה 6

היחס כלפי המין בארץ הזאת הוא כל כך קל כי בגידה היא לא סיבה לפרידה. יתר על כן, צ 'כיפים נדיבים הם בהחלט לא נגד הצעת אורח לגברת שלו או פילגש שלו אונומים מהווים יותר מ -80% מהלקוחות בתעשיית המין בצ'כיה באופן ספציפי, פראג מעוגן את הכותרת של העיר תיירות העיר בקשר עם היעדר הסרה לא מסוכנת של זונות רחוב, הביקוש נפלו באופן משמעותי בשנים האחרונות יותר מכל באזור זה ישנם בנות ממדינות המזרח, רומניה, הפדרציה הרוסית, אוקראינה ובולגריה

שיחות באמצעות עיתונים או פרסום ניתן להשלים גירושין תיירות רגיל לקרנות. אז, כאשר כל הגבולות מוקפים יחד, אבל הנושא, מה שנקרא "לא נחשף", זה הגיוני כדי לברר על הערך הנוכחי. "צ'כי בוטינל" למומחים המוסד הזה מציע מין מין סקרני למדי. אחרת, כיוון זה נקרא "פנטזיה צ 'כית".

נערות ליווי במרכז

מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

למה תיירות סקס נהנה פופולריות כאלה? בתים ציבוריים צבא מפורסמים בעולם כולו. והם ביקרו בתדירות דומה של גברים וגברות. עובדי בתי בושת אלה אינם דומים כלל לנשים רגילות של התנהגות קלה. הם מוכרים, מטופחים - יפהפיות. כנ"ל לגבי בחורים. הם לא תופסים עבודה, כמו זהיר - בצ'כיה, סקס סקסי ומועברים להם. יש מספר בלתי מוגבל של טכניקות שונות, ממש עד המין. במדינות רוסיות קשה למצוא שפע כזה, ולכן רבים לעבור לצ'כיה, כך שבבוקר אחד הבתים הציבוריים המפורסמים.

Просмотров: 520 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar