14:42
איך למצוא חסות?

חסות היא מערכת יחסים ארוכה של אדם מוצלח מבחינה כלכלית, מה שנקרא חסות ונערה שרוצה לתקן את המצב הכספי שלהם. אבל בנות כאלה צריכות לציית לכפיפות חסות - לא לשאול על חייו האישיים, בעיות משפחתיות וכדומה.

באילו מקרים הילדה מחפשת חסות?

הנערה באה להחלטה למצוא את החסות במקרים הבאים:

  • כאשר היא שברה לאחרונה את היחסים עם גבר אחר, ועכשיו זה לא רוצה לעשות חדש, יתר על כן, יש קשיים כלכליים קטנים. למה לא לקבל עשיר "papic"? תשומת לב קבועה, מתנות יקרות, מסעדות יוקרה, תמיכה כספית רגילה, ולכל זאת, אתה יכול לכבד את המרחק במערכות יחסים - זה מה שאתה יכול לקבל מיחסים כאלה.
  • במקרים שבהם יש צורך דחוף עבור כמות גדולה של כסף, ודרכים אחרות כדי לקבל אותם לא.
  • חלום על חיים יפים ומפוארים.
  • יחסים עצמם הם פגישות רגילות או לינה משותפת.
  • סוגי חברה

    התוכן בזמן הנוכחי ניתן לחלק לשלושה סוגים: אנשי מקצוע, מאהב ודילטנק.

    באופן מקצועי

    בנות מסוג זה להשקיע הרבה כסף במראה שלהם, ובקשות שלהם הם גם די גדול. מכולות כאלה כדי לקבוע בקלות ויזואלית: הם מסתכלים על מאה אחוז - עליהם בגדים יוקרה יקרים, תסרוקת יפה, יש להם תכונות מושלמות של הפנים והגוף. אין להם בעיות עם מחסור בכסף - הם לסעוד במסעדות מפוארות, להתלבש בוטיקים היקרים ביותר ולעבור על מכוניות יקרות. אם אתה רואה ילדה לפניו אשר נראה יקר, לא נשוי מקשה במיוחד להסביר את הסוג של השיעורים שלו, אז אולי זה יקר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

    לעתים קרובות, אנשי המקצוע הם לא גרועים שנאספו ויצרו. הם יוכלו לתמוך בשיחה בנושאים המעניינים ביותר. בנוסף, הם דאגו כי הם מוזמנים למפלגות האופנתי ביותר, שם הם מכירים את "הקורבנות" שלהם.

    יופי כאלה במשך זמן רב יהפוך חברים אמינים עבור מר עשיר. - בתמורה לתמיכה כספית קבועה. תחת "תמיכה", הבנות האלה מובנות לא תוכן בסכום השווה לשכר הממוצע לחודש. אלה מתנות קבועות בצורה של יהלומים, מכוניות מפוארות, דירות באזורים עלית.

    חוֹבְבָן

    הבנות האלה בניגוד לאנשי מקצוע למצוא נותני חסות לא על בסיס קבוע. ואת חסות לשקול לא כמשמעות של חיים, אבל כמו בידור רווחי למדי.

    בדרך כלל סוג זה של תוכן נשוי, שבו הבעל אינו מסוגל לתת לאשתו הכל, מה היא חולמת על. לדוגמה, דגם רכב יקר. ואז האישה בעזרת אתר מיוחד מוצאת חסות שמבצעת את חלומה. כמובן, בעיקר בעלה היא אומרת שהיא עצמה עשה רכישה כזו על פרמיה לא מתוכננת. אבל יש גם בני זוג כאלה שיודעים על כל זה ולא נגד מערכת כזו של אשתו. א, להיפך, לשקול את זה גידול טוב לתקציב המשפחה.

    דילטנק

    סוג כזה כולל בנות שבאו ממחוז "לכבוש את ההון". ולמען החלום הזה, אשר מתבטא לרוב במטרופולין, הבנות הצעירות האלה מוכנות כמעט לכל. לכן, dilettans הם יותר ויותר ליפול לתוך בעיות חמורות - על סרסורים או אנסים. זאת בשל העובדה שהם חושבים כל הזמן רק שהם צריכים לעמוד בכל דרכים בעיר הבירה.

    איך תהליך ההיכרות ההדדית דרך האתר שלנו?

  • באתר שלנו היכרויות התכתבות בין חסות העתיד לבין התוכן. במהלך תקשורת וירטואלית, הם מחליפים את הציפיות שלהם משותף.
  • ואז לוקח תמונות. גברים, ככלל, לא לפרסם תמונות, ובנות גם למצוא חבורה של סיבות לא להראות את הפנים שלהם.
  • להבהיר את הפורמט של פגישות, את הסדירות שלהם, את גודל התמיכה הכספית החודשי מן החסות, עד כמה הם זה מזה וכן הלאה.
  • שותפים עתידיים מוחלפים על ידי טלפונים, שנבנו כדי להבהיר את פרטי המפרק.
  • בחודש הראשון של פגישות, מומלץ להשתמש בתשלום יום שני בשיעור של רבע מסכום מגודל התוכן החודשי, ניתן לשלם את החודשים הבאים על ידי הסכם. זה גם שווה לזהות שאלה חשובה כזאת כפי שתצא מהקשר שבו הצורך בהם ייעלמו.

    Просмотров: 3720 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar