14:42
איך לעשות גברת כך בהצטיינות מהר יותר? 10 עצות מתאימות

לא בכל זוג, משך המין גם מסדר את שניהם. לכוון את תשומת הלב למה שהיא לא מאמינה כי היא להוציא, הוכח כי רוב הגברות, כמו מין 1 חודר עבור הפרס של אורגזמה לא מספיק. מה לעשות במקרה זה?

התוכן של המאמר

1 שטוח לקינוח 2 Reddit- טיפים

Sileu כדי Desserti

נמאס לי לחכות למזג האוויר הים? ישנן מספר דרכים להביא את אורגזמה של נשים:

לעשות הגדרה נאמנה

לולאה בהישג של אורגזמה עדיין לא סייעה לאף אחד. זה צריך להיות ציין על ידי העובדה שהכל אומלל, לחץ מופרז של הגברת לא יכול להירגע בעקרון לקבל לפחות כמה הנאה ממין. מה כך לקרוא על איזה סוג של אורגזמות!

למד את הגוף שלך

האיש הוא הרבה יותר קל להביא את הגברת לאורגזמה מאשר היא מכירה את הגוף שלה יכול גם לייעץ זוג איך טכנאי משחק יש. הסקסולוג שמיר הווארד מסכים עם זה. "אני ממליץ לך לראשונה להכיר את הגוף שלי עם העובדה, זה נהיה הנאה," היא אומרת. שמיר מייעץ לבנות לחקור את גופם ותגובתם לתמריצים שונים. כולם יודעים מה אתה יכול לעשות במהלך אוננות.

ניסיון התנהגות

המשך של PT הקודם. נתחיל עם הגירוי של הדגדגן. אתה יכול, זה אפשרי להשתמש בתנועות רדיאליות של כריות של אצבעות עם לחץ שונה, הקשה על קצת על הדגדגן עם האצבעות שלך, לעורר את הדגדגן, כמו הרבה מתבוננים על הבטן ולא ויברטור שוכב על הבטן.ד '.

השתמש בכל הגוף

ללא גירוי של הדגדגן לא, זה הפך, לעשות, אבל אתה לא צריך להתעכב על זה. למה לא גם לשחק עם פטמות, לא ללטף את הצד הפנימי של הירכיים, לא מחזיק את האצבעות שלך סביב הצוואר? אתה יכול גם להשתמש קליפים עבור הפטמות וצעצועים אחרים.

סקסופאתולוג Madeline קופר, לשים את זה בעדינות, נותן ללכת עוד יותר: "אני, כפי שאנו מבטאים, אני מייעץ ללקוחות שלנו להשתמש בכל דבר, זה הפך, 5 רגשות. אתה אוהב להסתכל או, בסופו של דבר, לקרוא ארוטיקה? אהבה גם כדי לפנטז? אולי אתה מרגש לך מריח של נר וראומטי ושמנים? או שאתה רוצה להקשיב לגניחות?- https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

בוגר צעצועי מין

"יותר מ 80% מהגברות דורשים גירוי חלק של הדגדגן להגיע לאורגזמה," ראה הווארד. וזה, לשים את זה בעדינות, זה אומר כי כדי פשוט להאיץ את האורגזמה של הנשים, זה שווה להתמקד גירוי של הדגדגן ואת הפטמות. במקום ליידי עם כל זה יהיה מושלם לחלוטין, בסופו של דבר, יזם, אז הכל יתברר.משתמשים ולקוחות של Redeita מוכנים לחלוק עם כמה אתה חושב שאתה הניסיון שלך, תלונות ועצות.

השתמש lubrikant

חומר סיכה כדי לדבר ממזער איך הרגשות הלא נעימים החלו להתבטא, עושה סקס אפילו יותר טוב. מלבד איך אנשים משמשים להביע, בחנויות אתה יכול למצוא חומר סיכה כמעט תחת איך אנחנו מביעים, כל הצרכים שלך הוא תחושה שיפור, הרחבת סקס שהופך פאי סקס אוראלי ו t.ד '.

השתמש כיצד לקבל הקדמה מנטלית

אודיו ארוטי, שירים עם טקסטים חמים, פורנו - לפחות כמה תוכן 18+. זה יהיה רע אם לא שם לב מה ניתן להזמין לפני תאריך עם שותף או מול בידור סולו.

הפוך תקשורת

ולא הגברת ניצלה את הטיפים לעיל ולמדתה את גופה, הגיע הזמן, בסופו של דבר, מעבירים את השותף של השותף. זה יהיה שמח להוראות מפורטות (ונעימות).

... אגב על הנראות

תיאור מילולי, כפי שאנו מבטאים, העובדה שהגברת מחכה לשותף שלו היא סקסית, אלא היא תציג הכל על עצמם ..

"הפגנת השותף של האתגר ללטף, לשים את זה בעדינות, יכול להיות מאוד מרגש הן בשבילו," אומר סקסולוג סרי קופר.

לסיים להתמקד חדירה

כמה בנות לשבח שרביט קסם, אחרים מעדיפים צעצועים עם, כמה מאיתנו רגילים לקריאה, יניקה ואקום. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי המהות של אחד - צעצועים מין לא יכול רק להביא את האורגזמה, טוב, ולהפוך אותו חזק יותר. הם יכולים לשמש גם לבד ובשותף.הוא התחיל להיות פחות, אפילו זה נראה כי חומר סיכה טבעי כל כך מספיק.

Reddit-Tipsreddit

"מה אתה מודע של טריקים וטריקים שיכולים לעזור להביא את הגברת לאורגזמה?-

"יש לי יחסי מין במשך שנים גם 30 ואת הסוד שלי סוף סוף בוגר מהביל, להתמקד בעצמך ולוודא שהיא אוהבת לתת לי הנאה. לא מספיק מי יודע מה היא מפסיקה להתמקד בעצמו, זה הופך להיות קל יותר להגיע לאורגזמה.

כשהיא לועסת אותי במיטה, היא כלשהי לדבר שוכחת על החוויות והמוסכמות שלו על הגוף ומשהו אחר. כפי שהוא, בסוף, מתרחש, אורגזמה קורה, "- עבדדה.

"אַקדָם. זה יהיה רע אם לא שמים לב לכך. אצבעות "- RedPillistruth2. "העובדה הידועה כי" מעט הבנות בהצטיינות חדירה "דוחה עם שלי, כפי שאנו מבטאים, ניסיון אישי. היה לי חבורה של נשים והכול נגמר רק מחדירה. הכל.

ללא שם: אני פשוט לא צריך זין ענק ... ללא שם: אוקיי, הוא קצת יותר באמצע, אבל לא כמו מנואל Ferrara, lol. לא לספור איך אנחנו כל הזמן אנחנו מדברים, לסבית היא מצער כדי לסיים מאחד לשתי אצבעות, כך רומם הוא לא חשוב עד שאתה לעורר את הנקודות הנכונות.

מתכנן גלימה מנוסה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. אבל זה כבר לא רק הצדדים החיוביים בעבודה.

קצב, זווית והעובדה כי אתה גבירות בראש - אתה יכול לעשות את זה שליטה.

דוגמה: אני תופס אותה, אחד, כפי שכולם יודעים, לסחוט את התחת שלו, השני הוא מספיק שיער, ולאחר מכן בפרטים אני אומר מה אעשה איתה בבית, לבסיקה אותה.

הרע שכאשר היא באה אליך, היא כבר שובבה מספיק, "- דרידפרוג.

"היו לי כ -20 גבירותי ורק שני יכול לסיים פשוט מחדירה. אני חושב שזה תופעה נדירה למדי הטמונה בריבית 10, כנראה.

זה נראה כי אין שום דבר מיוחד, אבל במקום שאתה רוצה לארגן את זה, להרים את הפינה הימנית כדי לקבל חבר של הדגדגן, "- Vickvaseline.

"תקשיב לנשימה שלה. כאשר הוא הופך, כפי שכולם יודעים, קשה, לנסות לשמור על קצב חלק, "- מגאדוף.

"נשים שצריך כדי להיות נחוץ, איך להשיג הרבה זמן להבין איך להשיג אורגזמה איך הבנת את זה?-

"אם אתה רוצה לעשות משהו בצורה מושלמת, לעשות את עצמי," - introit. "אני רוצה ללמוד את זה כדי לדבר לפני שהשותף הופיע" - ארגינו. "ברצינות, אני חושב איתי זה נכון שאלהוטולו. התחלתי לאוננות, לשים את זה בעדינות, ב 6-7 שנים. לכן, זה הפך, לארגן, התחלתי, להיות חופשי מאופן שבו כולם רשמו, בלוקים מוסריים וקונוטציות שליליות. כאשר הבנתי מה עשיתי, הייתי בן 11, אז חשבתי שאני עושה משהו רע. באמת, ולאחר מכן שלח הכל לעזאזל והמשיך לאוננות. וכשהתחלתי לקיים יחסי מין לבסוף, אני כבר ידעתי מה לעשות עם הגוף שלי להיות אורגזמה, "- maellie27. "אני חושב שזה מאוד גרנובו - הבנות נכנסות לחיי מין לא מוכנים, אם כי גברים, בסופו של דבר, יש זמן ללמוד את עצמם מ" - lynx_and_nutmeg. "פשוט המשיך דגימות עד שזה קרה. לכוון את תשומת הלב שזה הכל בראש שלי. אני צריך להיות במצב הרוח הרלוונטי ולוודא שאני מאוד נרגש. לא הרבה מי יודע מה לעבור לפעולות פעילות. לא מספיק מי יודע איך ויברטורים לא עובדים עלי. ההרגשה היא פשוט כאילו משהו בין הרגליים גם רוטט והכל לא להוט, "- גריטמין. "היו לי אורגזמות, ואני אפילו לא הבנתי כי שמעתי את כל הביטויים האלה על העובדה כי אורגזמה היא משהו משוגע, אני לא יהיה מבולבל עם שום דבר ולא.ד '. מאוחר יותר קרא מאמר אחד והבין שאני חווה אורגזמה, פשוט לא כל כך חזק. הכל כבר זמן רב היה ידוע על זה ובסופו של דבר הכל נעשה טוב יותר, אורגוזיס התעצמה, "- Cabbagechou. "היה לי חבורה של זמן. התחלתי להוביל חיי מין ב -17, אבל מעולם לא נגעתי בעצמי, אז אפילו לא ידעתי מה אני מרוצה, אבל מה, בכלל לא. חשבתי שאני, כפי שאנו מבטאים, פריג'יד. כולם יודעים שהשנים החלו ללמד את עצמם ואת הניסוי כאשר נראה שהרצון. זה היה מתבייש שיש לי יחסי מין, אבל לא אורגזמה, אבל המשכתי. אני לא זוכר מתי חוויתי את האורגן הראשון, כי, השולחן להיות, ניגש אליו צעד אחר צעד. שנות זוטו ב 20 5 כבר, כפי שאנו מדברים בכלל, אורגזמות מגניב עם בן זוג "- שלושה ב-אחד.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

ליידי אורגזמה קשה עוד יותר עבור זכר. במקום בחורים לא מתעלפים, באיזו תנוחה לקיים יחסי מין כדי לשפוך, אז לגברות יש הרבה נכסים שצריכים להיות נצפים. ורק כאשר כל "הכוכבים באים יחד", הגברת יקרה מזמן אורגזמה צפויה. אולי העובדה כי כמו גברת כדי בהצטיינות מהר יותר? הנה זה עקרוני רק לשמור על הראש שלי על איך אנחנו רגילים לקרוא, את הכללים העיקריים: רמה מספקת של התרגשות, הקדמה חמה ונלהבת, גירוי של אזורים ארוגניים במהלך החדירה. אתה יכול גם להשתמש צעצועי מין - אחורי לעבור תקע, ויברטור, זרז הדגדלי, דילדו.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, זה שהם שואפים להופיע בהצלחה במבט אחד בחגיגה, לוקח ידית עם אישה יפה. הרווחים הזו מספיק, כדי להבטיח לחלוטין את כל דבר הדרוש.

ובכן, באופן טבעי, הגברת עצמה צריכה לעשות מאמצים, ולא רק שקר "יומן".

Просмотров: 2994 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar